.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور وزیر ارشاد ؛
هشتمین جشنواره بین المللی فیلم وارش پایان یافت+ تصاویر
شمال نیوز: هشتمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، دقایقی پیش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بابل پایان یافت.

به گزارش شمال نیوز، هشتمین جشنواره بین المللی فیلم وارش شامگاه پنجشنبه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی، استاندار مازندران، مسئولان فرهنگی و هنری و فیلم‌سازان داخلی و خارجی در مجتمع سینمایی ارشاد اسلامی بابل به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام عباس‌علی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر جشنواره در مراسم اختتامیه گفت: موضوعات خوبی نیز شامل صلح و دوستی، فرهنگ عامه، مستند، داستانی، تجربی و پویانمایی برای جشنواره درنظر گرفته شده است و یک نگاه مازنی نیز به این دوره جشنواره داشته ایم.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم وارش یادآور شد: فرهنگ مازندران در ابعاد مختلف در این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم وارش در مجتمع فرهنگی و سینمایی بابل گفت: دغدغه ما این بوده که جشنواره در این مجتمع برگزار شود تا دستگاه‌های مختلف برای بهسازی و رفع مشکلات مجتمع کمک و مساعدت داشته باشند.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران نیز گفت: برگزاری جشواره بین الملی وارش در دیار علویان مازندران مایه خرسندی است، زیرا این استان سرزمین ارادات به اهل بیت بوده است.

وی افزود: برگزای جشنواره فیلم وارش فرصتی است تا یک‌بار دیگر جوانان فرهیخته ایران با نوآوری و ارائه تجربه های تازه و خلاقانه، نقش تاثیر گذار هنر سینما را در تعالی فرهنگی جامعه به نمایش گذارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش و در بابل گفت : اختصاص دو روز به عنوان سلام سینما آغازی برای آشتی مردم با سینماست و آمارها نشان می دهد که امسال دو برابر سال قبل مردم به سینماها برای دیدن فیلم رفتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه سینما دستاوردهای ارزشمندی داشته است و امروز همه دنیا معترفند سینمای ایران برجسته و قابل عرضه است.

علی جنتی در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم وارش در بابل گفت: مازندران و بابل گنجینه ای از شخصیت های نامدار علمی و فرهنگی است و عالمان گرانقدری در این منطقه وجود داشته و دارند.

وی اظهار داشت: شاعران و نویسندگان بزرگی در مازندران فعالیت کرده اند و نامشان جاودانه باقی ماند و این استان، خواستگاه شهیدان، ایثارگران و رزمندگانی است که با تقدیم جانشان، برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور به پا خاستند.

وی گفت: سینماهای زیادی در استان فعال بوده که بخشی از آن فرسوده شده و اکنون فعالیت ندارد.

هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش در بخش های ترنه وا، پیامبر اکرم (ص)، صلح و دوستی، فرهنگ عامه، مستند، داستانی، تجربی برگزار و در هر بخش از چهار اثر برگزیده تقدیر شد.

در چهار روز برگزاری جشنواره بیش از 100 اثر در بخش‌های مختلف در دو سالن به نمایش در آمد و برگزاری ورک شاپ عکاسی، نقد و بررسی فیلم‌‎ها، نشست با فیلم‌سازان خارجی، ورک شاپ دولت نظر فیلمساز روسیه و ورک شاپ هوشنگ مرادی کرمانی از جمله بخش‌های این جشنواره بوده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

واله وشیدا 3 بهمن 1393
هردم ازاین باغ بری میرسد هنوزبدهیهای برجامانده ازخوشگذرانی میهمانان عزیزدرسواحل نورونوشهروهتل نارنجستان وپذیرایی درشهرستان امل تحت عنوان جشنواره فیلم یاس پرداخت نشده شاهدیک رخدادعظیم فرهنگی دیگردراستان بودیم ،دراین شرایط بی پولی که همه مردم خصوصاکارکنان اکثردستگاههای دولتی براثرعدم تعادل درافزایش حقوق ومیزان تورم عزادارفرارسیدن عیدوهزینه های زندگی هستندو....واقعادست مریزاددارداینکه برنامه های پرباردراستان برگزارمیشود،درنیمسال دوم سال۹۳تااینجادومین جشنواره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.